söndag 13 oktober 2013

Tyskland--Spanien

Söndag den 13 oktober  lite uppdatering från oss, det händer inte så mycket mer än lite bad och god mat fortfarande varmt här men några grader svalare på natten vilket är skönt.
Idag cykla vi ner till stranden och det blev bad även Rune !!!.
Vi blir kvar här på Campingen La Marina några dagar till sen förflyttar vi oss till Marjal och Oktoberfesten.
Ha det så gott min stora dator där jag har fotona kommer jag inte in på för tillfälligt får se om det går senare.
Skriver på min IPad

Nu fick jag igång min vanliga dator igen

Los Madriles Camping men saltvattenpool som dom tömmer varje natt och är full igen på morgonen med 28 gr vatten

Poolen där vi ligger nu La Marina


Så bor vi på La Marina Hasse och Majsan bor bakom oss.
La Marina Poolbar

La Marina

2 kommentarer: