lördag 20 november 2010

Tingsryd

Godmorgon nu är man vaken innan alla andra, somnade igår redan före kl 20,00 och sov fram till 04,00 det va bara att gå upp, gick inte att sova längre, detta får man genomlida några dagar innan kroppen aklimatiserat sig, men det är det värt.
2;dra tvättmaskinen redan, och första frukost vid 04,45 med Smålandsposten, så nu är det snart  dax för andra frukost  Rune är ute och går sin  runda.
Mats  ( sonen ) kom hit en sväng efter jobbet igår, så vi får se om resten av hans familj dyker upp en stund idag, är alltid extra sugen på kramar från barnbarnen.

1 kommentar:

  1. Hej på Er! Elefatkyssen var väl inte så dum eller? Kul att se bilderna, som du har lagt ut. Det är klart att det tar lite tid att aklimatisera sig efter er underbara resa. Idag är Saga vårt barnbarn här. Jag hämtade hit henne igår och det är bra mysigt att få rå om dom.Jag har inte lärt mig ännu att lägga in mig som icke anonym, men jag ska lära mig. Må så gott Birgitta och en bamsekram till både dig och Rune. Maj-Britt, Ulf och Zigge.

    SvaraRadera