lördag 24 juli 2010

Sommartider

Nu är vi hemma igen efter en fin tur med 65-års kalas hos Majsan & Hasse, barnbarnen i Falköping, Skara sommarland med allt vad det innebär, Bad karuseller, numera är man lite förgammal för karusellerna med skam den som ger sig, armarna kände jag inte till på några dagar, nog med det det har varit underbart med våra 3 barnbarn.
Vi har just avslutat några trevliga dagar i Kolboda där äldsta sonen m. familj har sin husvagn, dom firade 10-års bröllopsdag i torsdags så det blev champagne och tårta, Jörgen och Hampus va där oxå med sin husbil  för att träffa oss alla, Terese m. familj, Ronny m Malin samt några av deras vänner så i onsdags blev det ett stort långbord på kvällen som avslutades med bad i polen dom stora pojkarna blev som små igen med hopp så det stänkte ner oss andra dom är ju inte så små i omfång ha,ha någon blev islängd med kläderna på ingen nämnd, jag har lite kort som jag kommer att lägga in så fort min egen dator att funka.
Det var jättetrevligt att träffa några av min Skånska släkt.

1 kommentar:

  1. Hej, det var mycket trevligt att träffa er och familjen i Kolboda. Vi har lyckats hitta er blogg och nu suttit och läst om era äventyr med husbilen, kul läsning.
    Hälsa familjen.
    Ingrid o Kennet i Kävlinge
    palm_kennet53@hotmail.se

    SvaraRadera